20 februarie 2007

Despre RazvraTina, muzica, sex, si lipsa acestuia

[Cîteva întrebări primite live, pe mail, pe Y.M. sau pe blog şi răspunsurile de rigoare.]

• De ce scrii aşa de rar?
• Nu mai am timp.

• De ce nu mai scrii în engleză?
• Şi-n engleză stau la fel de prost cu timpul.

• Ce anume faci de nu ai timp de scris?
• Lucrez part time la o reprezentanţă, full time la oim.ro, predau engleză şi română şi mă ocup de emisiuni, ştiri şi actualizarea site-ului pentru Renegade Radio.

NU RATATI TRUPA ZILEI

• De ce ţi-ai mai făcut blog dacă n-ai timp să scrii?
• Sînt lucruri pe care le scriu pentru că vreau să mi le amintesc.

• Ai un ton deprimat; eşti deprimată sau e doar PMS?
• Avantajul cînd eşti mereu deprimat este că nu mai suferi de PMS…

• Ştii că deprimarea se combate cu sex, nu?
• A trecut suficient de multă vreme ca să nu-mi mai amintesc dacă e adevărat.

• Vrei să-ţi demonstrez?
• Dacă mă aşezi în pat, adorm în drum spre pernă.

• Cum poţi să rezişti atît fără sex?
• Habar n-am, cert e că nu pot să rezist nici o zi fără muzică.

• Ai vreo fantezie legată de sex?
• La cît de rar se întîmplă, fantezia mea este că se întîmplă…

• De ce nu renunţi la blog?
• Din cînd în cînd mă trezesc cu cîte un mesaj haios despre cît de amuzantă/frumoasă/deşteaptă sînt. Cum în viaţa de zi cu zi oamenii se simt intimidaţi, sau pur şi simplu mă văd mai bine, comentariile respective fac bine la moral.

Niciun comentariu: