20 martie 2008

Ce-i şi cu tăcerea asta?!

Că e de râs, că e de plâns, multă lume din echipa News FM nu ştie încă de faptul că radioul nostru are blog. Acum câteva săptămâni îl “iniţiam” pe Vlad într-ale blogului. Într-ale blogului nostru, nu că el ar fi vreun novice… “Băăăăăăi, păi ăsta-i blog de muzică!” – a exclamat el după câteva clicuri. Nimic mai adevărat din moment ce sunt singura care-l păstoreşte. Eu, ocazional o sticlă de ceva (nu spui ce) şi o mulţime de tipi care-mi cântă. Nu sub balcon, deşi ar fi foarte mişto să-i văd pe Queensrÿche încurcând circulaţia pe Ferdinand, ci în căşti. (Iar circulaţia pe Ferdinand nici nu ar putea fi mai încurcată decât acum.) Am fost puţin descumpănită de comentariul “Păi ce, noi suntem post de muzică?!” deoarece în opinia multora care ne ascultă am rămas singurul radio care mai difuzează muzică. Iar eu una nu-mi pot imagina viaţa fără muzică, respir muzică, şi 99% din motivele pentru care am ajuns la News FM a fost determinat de muzică. (Singurul post de radio care mai difuzează muzică, mai puţin după amiaza, prietenii ştiu de ce…)

Dacă îndepărtăm muzica rămânem cu una bucată RăzvrăTină căreia îi place să scrie dar îi e lene să citească. (Poate ar trebui să dau nişte telefoane, chiar nu mai ştiu nimic de unii prieteni, şi de când am şters blogurile din bookmarks, chiar nu mai am idee cine cu cine se mai… întâlneşte. (Prietenii or fi ştiind de ce, da’ probabil numa’ ăia cu rss feed…:P). Problema e că RăzvrăTina “scrie” mai ales atunci când merge, şi nu pentru că mâzgăleşte febril în carneţel ispitind maşinile să o transforme în breaking news, ci pentru că atunci se aşterne o linişte creativă peste isteria din zi şi cuvintele se aşează de la sine în fraze. (Care uneori au şi sens, da’ poate numai pentru prieteni.) Păcat însă că nu există un mecanism de memorare a acestor gânduri, deoarece odată ajunsă acasă RăzvrăTina se relaxează prea mult şi uită ce voia de fapt să spună. Şi de foarte multe ori gândurile alea sunt geniale de-a dreptul dar cu o notă mult prea personală. De felul ei RăzvrăTina este o fire impulsivă, dar de când cu blogul personal a învăţat că uneori e bine să te autocenzurezi. Mai ales dacă ai obiceiul să povesteşti cu lux de amănunte (aflate de la alţii, evident) ce s-a petrecut după ce ai băut 2 sticle de vin în aproximativ 20 de minute. (O să trec din nou la persoana întâi, nu ştiu ce m-a apucat.)

Aşa că, debusolată de lipsa de entuziasm ale colegilor faţă de însemnările anterioare în special şi/sau blogul radioului în general, lipsită de feedback de la cetitori şi urând ideea de a scrie despre mine, am urmat îndeaproape mottoul News FM de la început de drum: “Dacă nu ai nimic interesant de spus, mai bine taci.” Chestia asta suna excelent ca încheiere, da’ asta e, o să stric ieşirea scenică teatrală explicând de ce prefer să scriu mult despre muzică şi foarte puţin despre mine. Scriind cu regularitate lucruri mărunte povestite cu sinceritate, lumea va avea falsa impresie că te cunoaşte. (Dacă până acum nu crezi că am o problemă cu alcoolul, nu citesc şi sunt interesată doar de muzică, înseamnă că m-am înşelat. (Sau blogul nu mai e ce-a fost odată…:P)

[originally posted on News FM Blog]

Niciun comentariu: